czwartek, 28 lutego 2013

Pieczeń z jajkiem



Bardzo prosty przepis na dietetyczną i pyszną pieczeń  z jajkiem zwana rzymską  Potrawa, którą na pewno zna i lubi każdy. Pieczeń fajnie się  prezentuje i bardzo dobrze smakuje.














Składniki:

  • 0,5 kg mięsa (  udziec +filet z indyka)
  • 1 jajko
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 kopiaste łyżki otrąb owsianych
  • koperek 
  • natka
  • majeranek
  • sól,pieprz do smaku
  • 4 jajka ugotowane na twardo

Jak zrobić


Wykonanie jest bardzo proste i szybkie! Najdłużej trwa zmielenie mięsa możemy kupić gotowe jednak ja chce wiedzieć co jem i miele.  Wszystkie składniki oprócz jajek na twardo mieszamy ze sobą do połączenia i odstawiamy na 15 minut do lodówki .W tym czasie przygotowujemy keksówkę (ja zrobiłam to w szklanej 28cm) wykładamy  folią aluminiową .Na spód wykładamy połowę masy mięsnej na to 4 jajka układamy  wzdłuż i przykrywamy drugą połową masy.Tak przygotowaną pieczeń wstawiamy do nagrzanego piekarnika do 180 stopni  pieczemy (funkcja góra dół) przez godzinę.Studzimy w otwartym piekarniku .      SMACZNEGO!!!!

7 komentarzy:

  1. Dzień dobry, zapraszam na naszą stronę coolinarnie.pl Właśnie organizujemy konkurs z jajem a rolada doskonale pasuje tematycznie :) Zachęcam, bo są fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę pieczeń zarówno za jej smak, jak i za jej fantastyczny wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coolinarnie.pl - Ania dziękuje! na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. W niedzielę na obiad planuję pieczeń, mój Mąż uwielbia taką kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wyciągnęłam pieczeń z piekarnika i jest przepyszna!!

    OdpowiedzUsuń