wtorek, 10 grudnia 2013

Ciasto z kubka w 5 minut


Przepis na to szybkie i pyszne ciasto z kubka znalazłam Tutaj 

Bardzo chciało mi się coś słodkiego!!! a domu nic kompletnie nic!!! Wyszło pyszne  ciepłe ciastko na zachciankę Zaleta -bez proszku do pieczenia! wada z mikrofalówki????

 



 

Składniki:


  • 4 łyżki mąki
  • 3 łyżki cukru
  • 1 łyżeczka rozpuszczalnej kawy
  • 1 jajko
  • 3 łyżki kakao
  • 3 łyżki nutelli
  • 3 łyżki mleka
  • 3 łyżki oleju
  • szczypta soli
  • płatki migdałów i żurawina




 

 Przygotowanie

 

 Do miseczki wsypujemy mąkę, kakao, cukier, kawę, sól. W oddzielnej miseczce odmierzamy mleko, olej, nutellę oraz dodajemy jajko. Łączymy mikserem lub trzepaczką, następnie wsypujemy suche składniki i ponownie łączmy do uzyskania gładkiej konsystencji. Przekładamy do kubka o pojemności 300ml i wstawiamy do mikrofali na 2-3 min. na najwyższą moc mikrofali. Posypujemy migdałami i żurawiną. Smacznego.
















4 komentarze:

  1. Szkoda że nie mam mikrofalówki , chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto z kubka brzmi rewelacyjnie! Na pewno wypróbuję :)
    Mam taki sam kubeczek (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ciasto jest super! mimo że z mikrofalówki! Kubeczek to moja ulubiona porcelana:):):)

      Usuń
  3. świetny pomysł na szybkie co nieco:)

    OdpowiedzUsuń