wtorek, 29 stycznia 2013

Sernik light


Dzisiaj naszła mnie ochota na sernik. Jako,że dalej walczę z kilogramami postanowiłam nie rezygnować z zachcianki i upiec go ale w wersji light efekt końcowy zadowolił moje kubki smakowe.Wyszedł  pyszny puszysty i wilgotny :)



SKŁADNIKI:

  • 80 dag sera białego chudego
  • 8 jajek
  • słodzik w proszku do pieczenia (do słodkości trzeba próbować ja dałam 4 łyżki ale wyszło trochę za mało słodkie)
  • serek danio waniliowy light
  • 1szt puddingu waniliowego
  • kilka kropel aromatu waniliowego
  • 0,5 szkl mleka 0%
  PRZYGOTOWANIE:

Zmielony ser zmiksować z żółtkami  na gładka masę dodać resztę składników cały czas miksując na koniec dodać piane ubita z białek i lekko wymieszać.Masę przelać do małej tortownicy i piec w 150 stopniach z termoobiegiem przez 50 minut.Po tym czasie wyłączamy piekarnik i tak zostawiamy przez 15 minut przy zamkniętych drzwiach. SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz