piątek, 22 listopada 2013

Pierogi z kaszą gryczaną, serem i smażoną cebulką


Pierogi z kaszą gryczana w mojej kuchni to nie jest nowość ale z dodatkiem białego sera robiłam dzisiaj pierwszy raz!:)

 Dodatkiem do kaszy zawsze u mnie była kapusta kiszona i smażona cebulka taką wersje pierogów zawsze robiła moja mama na wigilie.Są pyszne polecam wypróbować!!! Dzisiaj   zapraszam na pierogi z farszem z kaszy gryczanej, białego sera i smażonej cebulki. Pyszne i zdrowe połączenie składników:) Polecam!






                                                     
                                                          SMACZNEGO!!!!!!



Najlepszy przepis na ciasto mojej mamy Tutaj

 

 składniki na farsz:


  • 2 torebki kaszy gryczanej
  • 250g twarogu
  • 2 cebule
  • sól
  • łyżka majeranku i łyżeczka tymianku
  • pieprz czarny świeżo mielony
  • masło

 

Jak zrobić?



Kaszę gryczaną ugotować zgodnie z przepisem na opakowaniu.Ostudzić
Cebulę posiekaj w drobną kosteczkę i zeszklij na maśle lu oleju jak wolisz.
Twaróg rozgnieć widelcem, wymieszaj z cebulą i kaszą. Dopraw do smaku solą , pieprzem i ziołami
Wcześniej przygotowane ciasto wałkuj cienko, wykrawaj szklanką kółeczka, nadziewaj farszem, składaj na pół i zlepiaj końce dokładnie.
Gotuj w osolonym wrzątku ok 3 minuty od momentu kiedy wypłyną.

 









6 komentarzy:

  1. Takie polskie i pyszne ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, uwielbiam pierożki z kaszą :) Chyba też zrobię w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, te pierożki uwielbiam.Pierwszy raz jadłam je w Krakowie ,kiedy dzieci poszły na studia w restauracji "Polskie Jadło"- pyszota.
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je jadłam pierwszy raz ! nigdy nie miałam jakoś odwagi zrobić taka kombinacje! Wyszły doskonałe i wszystkim bardzo smakowały. Będą częściej gościć w mojej kuchni.

      Usuń
  4. wielbię pierogi ponad wszystko! :]

    OdpowiedzUsuń