niedziela, 21 kwietnia 2013

Tort Dwa Marzenia :)


 Tort ten powstał na podwójne urodziny: moje i mojego zięcia.Każde z nas ma swoje marzenia. Widać po dekoracji czyje jest czyje ale tak dla pewności to ja marzę o locie balonem nad Kapadocją
Marzeniem  zaś mojego zięcia to to cudo na dwóch kółkach!!!:):):) Marzenia ponoć się spełniają ! Tylko trzeba je mieć i chcieć :):):)





 


Przepis na biszkopt znalazłam tutaj



                                                   Biszkopt wyszedł prawie doskonały
   



Biszkopt podzieliłam na trzy części za pomocą nitki Sposób ten jest opisany w przepisie na biszkopt.

Krem:

 

  • 500 ml śmietanki kremówki  30%
  • 2  kostki białej czekolady
  • 2 opakowania śnieżki w proszku 
  • 2 łyżki kakao                           

  Dodatkowo mały słoiczek dżemu z czarnej porzeczki i słoiczek wiśni w syropie do przełożenia.

 

Poncz: 

  • 100ml wody
  • dwie łyżki spirytusu lub innego mocnego alkoholu
  • 1 łyżka soku z cytryny
 wszystko razem dokładnie wymieszać i nasączać każdy z trzech krążków biszkoptu.


Wykonanie kremu:


 Do zwilżonego wadą garnka wlać śmietanę kremówkę. Podgrzewając na bardzo małym gazie dodać połamaną czekoladę mieszając cały czas łyżką doprowadzić do jej rozpuszczenia.Odstawić do schłodzenia.Po wystygnięciu wstawić do lodówki ( najlepiej na całą noc) Tak schłodzoną śmietanę z czekoladą ubijamy mikserem z dodatkiem śnieżki.Dzielimy na dwie części,do jednej z nich dodajemy kakao i mieszamy.Teraz już tylko zostaje nam przełożyć i udekorować tort .Ja zrobiłam to tak jak na zdjęciach.










                      Tort był pyszny świeczki zdmuchnięte za pierwszym razem! To pewnie marzenia się spełnią!!!!:):)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz